İletişim Formu

Mesaj *

1 Mayıs 2017 Pazartesi

Bulutlar Ülkesi'ne Yolculuk

Her yıl Bulutların Ülkesini ziyaret ettiğimde o kadar çok mesaj aldım ki tur düzenleyip düzenlemediğime dair, hatta bu büyük bir çoğunluğunuzun da isteği idi.
Kayıtsız kalamadım ve sevgili @haruncanbiryol ile birlikte hepimiz için bir rota çizdik.

Büyülü ormanlar, serin şelaleler, tarihin tanığı asırlık evler ve kaleler, bulutlara arkadaş olacağınız yaylalar…Hepsinin bir arada mümkün olduğu bir coğrafya olan Kaçkarlar’da kısa ama hatırda kalacak bir geziye ne dersiniz?

Eğer sizde bu rüyaya birlikte eşlik etmek istiyorsanız drydniz@gmail.com dan bana ulaşın.

Program tarihi: 14-15-16-17 Temmuz 2017

Program içeriği:

1.Gün

Trabzon havalimanından sizi karşıladıktan ve Fırtına vadisine giriş yaptıktan sonra ilk günümüzde, Tar deresine doğru gidiyoruz. Doğu Karadeniz’in en yüksek şelalesi olan Bulut şelalesini (285mt.) güzel bir orman patikasını yürüyüp, ziyaret etmeden olmaz… Yürüyüşümüz gidiş dönüş toplam 4 kilometre. Yürüyüş boyunca Tar deresinin senfonik sesi eşlikçimiz olacak. İlk gün olduğu için sizlere güzel bir merhaba demek gerekirdi.

2. Gün

İkinci gün, yavaş yavaş 2.100 metreye kadar yükselip Amlakit yaylasına aracımızla ulaşıyoruz. (1,5 saat) Amlakit yaylasında biraz soluklandıktan sonra, derelerin ve devasa çam ormanlarının içerisinden, kadim patikadan Hazindağ yaylasına yürüyoruz.(2saat) Yürüyüşün ardından Hazindağ'da, kumanya şeklindeki öğle yemeğimizi alıyoruz. Hazindağ'dan sonraki durağımız ise Pokut ve Sal yaylaları. Yine ormanların içerisinden, Pokut'a varıyoruz.(2saat) Pokut'ta Karadeniz'i de görebileceğiniz 360 derece bakış açılı, belki bulut denizi oluşmuş manzaralı tepeden, akşam alkolünüzü de içebileceğiniz güzel bir mangal ziyafetiyle, bulutların üstünden ve/veya bulutların dansıyla günü batırıyoruz. (telefonlarınızın hafızası dolu olmasın J Tatlı bir uyku için pansiyona gitme vakti…

3. Gün:

Sabah muhlamalı kahvaltımızı yapıp, Fırtına Vadisi'ne inişe geçiyoruz. Önce Ortan köyünden Konaklar'a doğru transit bir geçiş yapıyoruz, transit demek birazcık basit kaldı galiba. Büyük ağaçlar, serin şelaleler, ırmaklar, iki asırlık ahşap evler ve gurbetçilerimizin 150 sene önce yaptırdığı taş konakları görebileceğimiz, kısacası büyük sürprizli yollarıyla bu geziyi tamamlayıp, yöresel lezzetleri tatmak için mekânımıza doğru yol alıyoruz Ardından bir başka geçiş için Mollaveyis köyüne geçip, oradan da Çinçiva köyüne yürüyoruz, biliyorum çok yoruldunuz ama güzel haberim var, vadinin starbucks’ı olan Zua Coffe de yorgunluk kahvesi hepimize iyi gelecek J Finalimiz 400 yıllık taşkemer köprüde.

4. Gün:

Boydan boya bir Fırtına günü bugün. Öncelikle eski bir Ceneviz kalesi olan Zilkale’ye uğruyoruz, Fırtına deresini yukarıdan izliyoruz. Sonra Türkiye’nin yağmur ormanları niteliğindeki Palovit vadisine dalıyoruz, Karadeniz’in en yüksek debili ve görkemli şelalesi günümüzün sürpriz öğelerinden. Bu vadide kısa bir yürüyüş yapacağız ki ormanların zenginliğini görebilelim. Sonra da Çat köyüne gidiyoruz. Çat köyü, iki derenin “çattığı yani karşılaştığı yerde, o nedenle geniş mi geniş, Milka reklamında İsviçre Alpleri diye yutturulan yer de Çat’ın ta kendisidir. Gerisini siz düşünün artık… Öğle yemeği olarak organik kırmızı pullu alabalık yiyeceğiz.

Eee artık veda zamanı gelmiş, transfer için havalimanına doğru yol alıyoruz...

Unutmadan, uçak kalkış saatiniz 19:00 veya ilerisi olarak ayarlamanızı rica ederim.

Yanında Olması Gerekenler;

· Küçük boy sırt çantası (min. 30lt)

· Yürüyüş botu ve/veya ayakkabısı

· Rüzgarlık ve Gore-Tex Mont

· Oldukça yedek çorap

· Dört mevsime uyacak alt üst kıyafetler, günde dört mevsim yaşanılabiliyor.

Pakete dâhil olan hizmetler:

· Havalimanından Çamlıhemşin’e transfer

· Tüm ara transferler

· Rehberlik ücreti

· Seyahat sigortası

· Sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemekleri

· Konaklama

· Adres: Konaklar mahallesi No: a5 Çamlıhemşin/RİZE

· Tur Bedeli: 1400 tl’dir

· TÜRSAB Belge No: A9376

Not: Programımız hava şartlarından dolayı değişiklik gösterebilir.

Rehber hava değişikliğinden ve başka sebeplerden programda değişiklik yapabilir.