İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

20 Temmuz 2015 Pazartesi

Anneannem - Fethiye Çetin





Bir çocuğun elinden alınan çocukluğu, annesi, babası, kardeşleri...
Yeniden hiç tanımadığı insanların yanında hayata tutunuşu...
Dünyaya getirdiği evlatlarının tüm başarılarına rağmen nüfus cüzdanında yer alan 'muhtedi' kelimesi yüzünden 
istediği hiçbir yere girememesi...
Ama yaşadıkları ne olursa olsun herşeye rağmen iyi bir eş, iyi bir anne, ve iyi bir anneanne olmuş Heranuş Gadaryan'nın hüzün dolu hikayesi...
Ben kitabı kapadığımda boğazımda bir yumru ile kaldım.
Yüzleşmemiz gereken onca şeye tanıklık eden bir hikaye...
Fethiye Çetin tıpkı anneannesinin mağrur bir şekilde anlattığı gibi hiçbir duyguya yer vermeden 
yakın tarihte yaşanan bir utanca tanıklık etmemi sağladı.
Tavsiyemdir.




3 yorum:

  1. Zahide'ciğim çok mutlu oldum.
    Kitabı seveceğinden hiç şüphem yok.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Dun bu kitabi sepete atarken vaz gectim. Simdi de pisman oldum ama listemde orasi kesin. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okuduğunda ki yorumunu bekliyor olacağım öyleyse... Sevgiler

      Sil