İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

8 Mayıs 2015 Cuma

Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında

Birinin kurduğu düş seni mutlu edebiliyorsa ve sen o düşten bir hayal kurup çizip işleyebiliyorsan reelde dokunamadığın hayatına düşlerinde dokunmuş oluyorsun. Ve ben düşleri düşlerime denk düşen herkesi çok sevdim. Rengini, dilini, dinini, cinsiyetini ayırt etmeksizin. #adaekmeği ile hayatıma dokunan bir düşün bezine ve ona işlediğim hayalimle başkasının hayatına dokunmayı düşlerken bitirdim Murakami'nin Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında kitabını. Yazarın isminden olsa gerek hiç elim uzanmamıştı kitaplarına ama tanışmam gerektiğini düşündüğüm gün hangi kitabından başlamalıyım diye sorduğumda düşünmeden adını verdi sevgili @fufuokur Sıradan bir hikayeyi o kadar samimi ve sıcak anlatmış ki farkında olmadan kitap her okuyucusunu içine çektiği gibi benide içine çekti. Çocukluk aşkını arayan yetişkin Hacime ile Şimamoto'nun aşkı. Kitabın sonunu okuyucunun hayal gücüne bırakan yazar beni bütün gece düş müydü yoksa gerçek mi diye düşündürürken ben başkasının düşlerini işlemeye koyulmuştum bile...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder